What to do?!

Hm åka hem i helgen eller jobba.
Jag saknar verkligen min familj men lite extra pengar är ju aldrig fel.
Det är ett väldigt svårt val faktiskt.
Vet inte hur jag ska göra och måste bestämma mig typ nu...
Jag kan göra båda om mamma kan hämta mig i örebro på lördag.
Då skulle jag kunna jobba sen hoppa på ett tåg, vara i örebro kl 18. Bli upphämtat av mamma och hinna hem till andra chansen och umgås med familjen.
Hm får väl se hur det blir.



Hur bra är inte det här och hur snygg är hon inte?!
Hon får gärna ta hem hela mellon.
Men kommer bli tufft på lördag då jag har 6 bidrag jag vill ska gå till globen......

Kommentarer
Postat av: Pillan

Åk till mami du behöver det!

2011-03-04 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0