det finns ett helvete – de är att vara ensam. det finns ett himmelrike – att kunna vara det


Hösten kan vara rätt fin den med.
Kom just hem efter en skön powerwalk.
Kännde att jag behövde rensa tankarna lite.
Men vet inte om det hjälpte så mkt. Eller just då gjorde det ju det men nu maler det på igen ....
Kankse inte hjälper att sitta och lyssna på winnerbäck men det skadar ju inte heller :P

Hoppas Kenny vaknar snart så man kan kolla på Idol.
Om han slutade gå upp så tidigt skule han inte behöva sova på nu ;)
Annars får jag väl kolla tv4 play eller reprisen. Men vill se NU.
VAKNA


Verkar som om jag fått jobb iallafall. Jippie
Ska dit imron igen och prata med kocken.
De ville iallafall ha mig men de vet inte till vilken tjänst ännu.

Så det var skönt. Hann dock inte känna att saker och ting börja flyta på igen speciellt länge.
Har fått en del jobbiga brev på posten.
Kan det aldrig ta slut det här.
Men det finns väl en mening med det här med.
Jag hoppas verkligen det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0