seeeeg

Seg dag....
Efter hårfixandet igår blev det sushi med Hampus och viktor.
Sen kom Alex med kusin och hälsade på lite.
Jag var egentligen astrött men lyckades fixa håret och spackla på mig lite smink för att ge mig ivägmot skanstull för att möta upp Lunkan.
Som vanligt blev det assent och kom hem halv nio imorse,
Sov till två, gick upp och käka frukost, sov till kl 5 då hampus syster och mamma och och hälsade på lite.
De andra åkte in till stan och fkade medans jag chillade hemma.
När alla kom tebax igen var det dax för middag.
Hampus lagade sin trademark laxpasta och vi skyfflade in ;)
Nu har det blivit lite smågodis och The L word.
Snart sova men fösrt lite mer L word;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0