Onsdag

No mail yet...
Vill ju veta o jag fått jobbet eller inte.
Men men får väl veta snart hoppas jag. De har ju en del att göra, inte bara att öppna 2 nya restauranger.

Det är skönt att ha sitt eget rum, sitt privata lilla kryp in men det är jobbigt att jag måste gå upp för att träffa de andra.
Det fanns ändå en charm med att sova i samma rum som hampus. Bara att slå upp ögonen så kunde man börja prata.
Nu måste man gå upp, klä på sig, ta med sig datorn ut i köket mm.
Orkar inte det just nu så blir nog kvar här inne i mitt "tonårsrum" en stund till.
Önskar dock att jag hade en större säng och mer kuddar och just nu att nån gick och kissade åt mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0