It's just us we ignore the crowd dancing

Då bor man i solna då.
Har gjort ett tappert försök att packa upp men blev mest trams med min rosa peruk och div hattar,
Då lägenheten är typ 4ggr så stor som den förra börjar listan på saker vi behöver bli lång.
Jag har mitt eget rum med säng(luftmadrass), skrivbord och byrå.
Tror att det är just den combon som gör att det känns som ett tonårs rum.
Känns konstigt. Som man gått tebax i utvecklingen, men va fan roll with it. So jag slängde upp en poster på garderobsdörren oxå;)
Har just nu inget eget nät så lånar Hampus mobila. Suuuuuuger att inte ha internet när man vill.
Tv har vi ingen heller för hon lämnade tvn men tog med antennkabeln. Fast det borde vara fixat tills imorn. Som tur är.

Tror för övrigt att jag ska sporta min rosa peruk ute nån dag här snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0