Redhead

Kl är inte ens åtta och jag är redan i sängen. hmm jobbar lite mkt just nu. Trötter....
Så bilder från bröllopet får vänta, orkar inte lagga över dom i datorn.

Tog ett varmt bad efter jobbet (eller ja ofta man tar ett kallt bad) och läste lite i min nyshoppade bok.
och Lyckan, kärleken och meningen med livet. Eller EAT PRAY LOVE som den egentligen heter.
Förstår inte varför man ska göra så konstiga översättningar ibland.
Hur som helst hoppas jag boken är bra och filmen ännu bättre sen men det återstår väl att se.
Hade verkligen inte råd att köpa en bok men vem behöver äta .....

Är lite sugen på att färga mitt hår illrött igen. A la rihanna.
Det enda som hindrar mig (förutom pengar då) är att jag varit så röd förut och jag vet hur svårt det är att få ur det.
Är ju inte bara om man tex vill go blonde igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0