ute på balkongen

Hm sitter på balongen i solen med min älskade laptop.
Ett perfekt tillfälle att blogga om de senaste helgernas bravader.
Men då min kära kamrat (laptopen) nu för tiden bor mestadels i norge ligger inga bilder inlagda i den.
Hmm så antingen gå in från solen och blogga från den andra eller sitta kvar
och strunta i att blogga om hbt helgerna just nu.....
Svårt val ............. NOT
Jag sitter kvar.
Lite frukost här ute skulle vara perfekt.
Undra om det kommer någon frukost om jag sitter tillräckligt länge och vill det tillräckligt mkt...
Den som väntar på nåt.......
För ordspråk måste ju stämma;)
Hoppas det stämmer på alla fina käder jag hittade i helgen oxå.
Hittade minst 2 hela outfits som jag älskade
Plånboken var dock ett stort svart hål så det blev inget.
Tog dock kort på dom ;)
Lägger upp dom senare när jag är på rätt dator.

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Härlig header du har :)

2010-05-24 @ 21:54:26
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0