nattbloggande....

Ja då var det mitt i natten igen haha.
Men ska väl försöka sova lite snart så jag går upp före halv ett imorn;)
Idag har verkligen varit en slödag. Hjärnan har inte ens funkat.
Det ända jag gjort är käkat godis haha.
Men imorn ska jag hinna med det här är det tänkt.

Svara på mail om smycken

Skriva färdigt mitt personliga brev

anpassa det efter 5 jobb och söka dom

träna

Och det bästa av allt ta en fika med Sonja=)

Är ju iof inte så mkt men väldigt mkt mer än jag gjor idag.

Kanske skulle investera i en flaska rödvin till helgen med. Börjar bli lite sugen.
Frågan är ju vem jag ska dricka den med. Erika? lördag kväll?



Kommentarer
Postat av: Erika

Erika har en otäck förkylning :( Annars lät det gott med rödvin :P

2010-04-01 @ 13:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0