2009 i bilder.

Tänkte lägga in lite bilder från året som gått.
Bilderna kommer i någorlunda rätt ordning...


Fast vi kan ju börja med en bild från förra nyår;)



I feb drog vi på Linda b kryssning.  Galet roligt som vanligt.

Linda avslöjade att hon hade en liten i magen.


Min vän Krislin fick en liten pojke vid namn Cruz.


Jag och gänget drog till  London i maj för att kolla på Pink.
2gånger!!!

På väg till london.

Förväntansfulla innan konserten.

Her awsomeness her self.


Lite senare i maj var samma gäng minus Toni på Beyonce i globen.
That girl can sing!


Syster fyllde år. Det firades med sandragjord tårta;)


I början av 2009 blev jag med en hund till.  Bubba;)


Jag piercade örat...


Hårdrocksfest hos Lotta.



Håkansson hjälpte mig fixa bilder till butiken med Jenny D som modell.


Vi åkte på valpträff med Bubba.


Jag klippte av mig håret and I loved it!


I aug var det dax för Pride!!! So much fun


Modevisning med spero.


Halloween firades med Dani bla.

Jag var brittan på dekis...


I okt kom pink till globen.
Då var vi självklar där.

Träffade nya och gamla vänner i kön.

Man måste vara påpälsad om man ska köa en hel dag;)

Men det var det värt. Platser längst fram;)

Och en chans att ge henne mitt armband.

Efter konserten träffade jag och Hampus denna underbara männsika för första gången.
MARIETTE!



20nov var jag och hampus på Idolinpselning.
Vi hade vunnit vip bilj.

Så vi fick mat och vin. Gratis är gott!!


Här träffade vi Mary för andra gången.
Passade på att ge henne lite smycken som hon sen dess använt flitigt=)
De är nu dock söndersöpna;)




Ännu en kryssning i Nov.
Just don´t ask...


I dec var det dax för London igen.

Där vi såg Pink 2ggr igen.

Den här gången var vi i London i en vecka så vi hann med annat oxå.
Dricka gluwein tex.


drog till trollis för att kolla mary och de andra idolerna.
Åkte själv på impuls. Men det var värt;)


18dec drog jag till B&B i halmstad med en massa människor jag aldrig träffat.
Vad stod på schemat. Mary såklart.
Träffade min aunderbara "kissar" för första gången.




Mkt bra kväll även om vi var trötta morgonen efter...



Juldagen åkte jag och hälsade på mina kissar i göteborg.


Vi festade och...


.....och kollade på mary....


...som oxå festade;)


Under året fyllde några 30år.

Tommy och Björn fyllde 30!!! Här på björns 30årsfest.

Toni fyllde oxå 30år! Här på sin överraskningsfest.

Och här kommer lite blandade festbilder från året som gått.




Avslutar med en bild från nyåret som nyss var;)




Kommentarer
Postat av: Joakim

Kändispartaj! i like!

2010-01-05 @ 03:15:05
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Sonja

Du har med andra ord haft ett bra 2009=)

2010-01-06 @ 20:35:37
Postat av: Sonja

Du har med andra ord haft ett bra 2009=)

2010-01-06 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0