bananas

Sjukt dålig på att uppdatera har jag varit.
men men ...
Var och såg svinalängorna igår, bra film,snygg noomi.
Man lämnade biosalongen lite mellankonsik kan man lugnt säga.
Och efter att ha sett en film om alkolism så bestämde sig anna och jag för att gå och ta en öl.
En öl blev fyra och kl elva blev halv fyra då vi bestämmde oss för att ge upp ölandet för kvällen och åka hem och kolla på film.
Vi var dock lite tröttare än väntat och somnade ifrån filmen.
Dock kollade vi klart på den idag.
Det snöade så sjukt mkt idag att jag inte hade lust att ta mig hemmåt så hängde kvar hos anna ett tag.
När jag tillsist vid fyra gav mig iväg visste jag inte att det skulle ta mig till 18,30 innan jag var hemma.
Helt bananas. Bra dag för SL.....

Kommentarer
Postat av: Pillan

WEE då är du extra glad idag? :D

Gull, ses snart :)

2010-12-20 @ 08:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0