Idolfredag!!

Nu är det dax för idol igen.
Den här veckan har gått så fort så det känndes som om det var nyss hjärtat var i halsgropen och mariette hängde löst.
Under förra veckans program så tänkte jag att Calle är den manliga Mariette=)
Och nu ska de göra en duett ihop. Someone new. Kan bli hur bra som helst.
Bleeding love som Mariette ska göra solo kan oxå bli riktigt bra.
Jag hoppas på en snygg stark mariette ikväll som sitter säkert.
Men förra veckan kännde jag på mig att hon skulle sitta löst. Har inga sånna känningar idag så det ska nog gå bra.
Nu ska jag bara bestämma hur jag ska kolla på idol.
Själv eller med sällskap...
Blir nog själv framför datorn så kan jag dela mina åsikter med hampus över msn;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha;) vi hörs på msn kl 20:00

2009-11-13 @ 17:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0