Idol imorgon

Imorn drar jag till stockholm.
Ska träffa Hampus och gå på Idol.
Ska bli så himla roligt.
Borde packa lite grejer just nu men en orkar inte riktigt.
Jag dra direkt efter jobet imorn och på lördag åker jag dirkt från stockholm till örebro för en liten
tjejkväll med Erika.
Så jag måste veta redan nu vad jag vill ha på mig på lördagkväll.
Hm i stort sett omöjligt;)
Men tror det blir klänning båda dagarna. En utan dom hade jag sist på nyår så det är dax igen.
Det var alldeles för längesen den var med om nåt kul.

Efter idol imorn blir det förhoppningsvis utgång. Jag och Hampus i stockholmsnatten. Precis like the old days.

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad roligt!^^ Ja, heja nyårsoutfit-repeat! Jag har velat så måga gånger men inte vågat, det är fan synd och skam!



Sv: hahaha, vad jag skrattade när jag läste "...och med smak menar jag figur" XD

2009-11-19 @ 23:29:04
URL: http://justelliot.blogg.se/
Postat av: hampus

ÅÅÅh jag längtar!!!

Har saknat våra utekvällar!!!

puss!

2009-11-19 @ 23:29:23
URL: http://hampe84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0