Spero

Hm satt i butiken idag och funderade på vad jag skulle ta på mig
om jag skulle plocka ihop nåt  från affären just idag. ( som jag inte har redan)


Skulle nog bli det här.
En vit oversized skjorta med jeansleggings och ett bälte.


Med den här väskan och skorna till.

Damn we are cheap.
Hela outfiten med skulle inte gå på mer än 1133kr.
Med kläder, skärp, skor och väska=)

Blev så inspererad at jag var tvungen att skylta om med det=)

Inte riktigt somjag hade tänkt mig men helt ok.

Den andra dockan fick se ut så här.


Kännde mig ganska inspererad idag trots sjukdom.
Så jag kom på lite nya roliga grejer till butiken.
Men det kan jag inte avslöja än.
Den som lever får se....

Kommentarer
Postat av: Mimma

hehe går typ bara till h&m o kollar kläder till C, glömmer bort o shoppa åt mej själv ! men lovar att det blir ett besök snart =)

2009-06-11 @ 20:07:05
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0