Film/bröllop

I söndags såg vi på film. Först yesman med syster och hennes pojkvän.
Helt ok film. Får en att vilja åka till flygplatsen och hoppa på första plan nånstans.
När de hade gått kollade vi på bride wars.
Skulle jag inte gjort. Har nu hittat den klänning jag vill gifta mig i.
Kate hudsons rollfigur har den.





Bilderna gör den inte riktigt rättvisa. Men den är såå snygg i filmen.
Vera wang sydde upp den för filmen så den går ju inte att köpa.
Men det finns en liknande från 2007 års kollektion.


Men eftersom det är Vera så kostar den typ 50-60 000-. Så det är ju bara att glömma.
Men man kan ju sy upp nåt liknande.
Så bara för att jag nu hittat vilken klänning jag skulle vilja ha, har jag kollat runt lite på nätet efter inspiration till ett bröllop.
Börjar få en ganska bra bild om hur ett önskebröllop skulle se ut.
Eller vad sägs om det här?







Kommentarer
Postat av: Mimma

omfg, vad fin den är. förstår att du blir sugen på att gifta dej hehe

2009-07-22 @ 22:33:32
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0