Allmänt gnällig.

Ställde kl 1 1/2 timme tidigare imorse så jag skulle hinna träna innan jobbet. Men vaknade med halsontet från helvetet.
Så somnade om. När kl ringde igen hade halsontet ersatts av huvudvärk och en trötthet som inte går att beskriva.
Försöker bota tröttheten med lite kaffe nu. Får se hur det går.
Har riktiga problem med att komma igång med träningen igen för fullt efter jag var sjuk.
Blir bara nån gång i veckan. Inte ok.
Kanske kan försöka ändra på det i eftermiddag. But don´t hold your breath=)

Kom på igår att i höst har jag tänkt åka till Belgien, Danmark; Norge, London och Stockholm.
Men kontot är tomt..... hm hur hade jag tänkt ha råd med det.
Dax att börja spara nu. Men gud så tråkigt och inte så lätt när man inte ens plockar ut en halvtidslön just nu.
Och tuffare kommer det bli när pojkvännen blir arbetslös med.
Men men allt löser sig väl till slut.
Dax att sluta gnälla för idag.
Se om jag kan gå och skylta om i butiken istället.

Kommentarer
Postat av: Mimma

ja, jag har märkt det men had einte ens ork själv så förstår. ta igen det sen på jobbet om du hinner, gärna mera outfits =)

2009-07-20 @ 21:01:32
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0