Pride!!!

Ja då var både Pride och Pip över.
Blev en ganska hård vecka med fest 5 dagar i rad. Men det var det värt.
Pip var iofs trevligt men nästa år blir det pride hela veckan.
Inget slår den stämningen där.
Vill tacka alla underbara människor jag fått umgås med under veckan.
Speciellt stort tack till Frida och Sandra som lät mig bo hos dom( eller ja tekniskt sett ä det Frida och Jennifer som bor där men men )

Är så glad att Frida äntligen hittat kärleken. Svårt att hitta ett finare par. Men du är såååå värd all kärlek Frida! Du gav aldrig upp på den även om du hade några tuffa år;)
Fridas tjej Sandra är en riktigt trevlig tjej som jag ser fram imot att få umgås mer med. Och Sandras kompis gäng är oxå ett gäng trevliga brudar. Hoppas träffa mimmi och jenny snart igen med.


Verkar även som om min andra söta lilla vän Hampus mött kärleken.
Lite nytt än men Tror på er. Daniel verkar vara en fin kille.


Och tack Hampus för en trevlig utekväll!
Ingen kan parta som vi=)
Nästa år är det du som bjuder på Pride eller? Kan ta den där bilen oxå då. haha
Nej då skoja bara hoppas vi kan ses den 15e och göra nåt gayställe osäkert igen;)

Träffade även ett gäng gamla vänner i parken. Härligt härligt.
Hampus och jag drog med några utav dem ut.
That made my day.  Tack så mkt ni vet vilka ni är....

Over and out....

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej kompis!!

Tack för alla fina ord:), vi hörs snart igen!

kram kram

2009-08-05 @ 01:57:37
URL: http://fridafroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0