cheese

Ok snart är en tråkig dag i butiken över.
Gud vad segt det går när det inte är några kunder.
Gjorde om hela skytfönstret igår och städade så har inte funnits mkt att göra heller.
Men blir förhoppningsvis bättre nästa vecka.

Hittade en tattuering som jag gärna hade haft som min egen.
Visade den för Toni och han tyckte den var skitful. Hur kul är det...
Lägger upp en bild på den när jag kommer hem så får ni säga vad ni tycker.
Var mitt i natten så mitt omdöme kanske var lite sömnigt.
Hittade förresten flera motiv jag vill ha. Dax att bestämma sig snart sandra.....

Ska hem till erika och tommy ikväll och äta ost och dricka vin.....mums
blir nice det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0