Hårdrocksfest!

Dagen började 8.30 då jag gick upp för att hinna med att kitta mig själv Anna och Lotta innan fem.
På den tiden skulle jag även ta mig till Örebro sen Hallsberg.
Men det var det värt för kolla vad snygga vi blev=)




Tack till syster oxå som hjälpte mig få en snygg tattuering på benet.
Har länge varit sugen på att göra en på låret.  Känndes så bra med den syster gjort så nu blir det nog en snart.
Måste bara bestämma motiv. Finns ju så många man vill ha.

Lite fler bilder från festen.
Tuppen Hasse tog fram en cider och började nynna på Främling.
Han fick det svårt resten av kvällen=)



Kommentarer
Postat av: Mimma

Aldo, finns inte här i Sverige men finns liknande på melba.se så sugen på att köpa.

2009-04-14 @ 13:10:30
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0